onsdag 3. juni 2009

Kverulerende realist!

I morra åker min siste tur til Todds! Da får jeg vel vaske ferdig snybern, og tsja.. Gjøre like lite som jeg har pleid å gjøre. Lurer på om de andran kommer til å være der? Må jeg min siste kveld, ta turen ut i stoga? Kanskje litt væl spess å ikke gjere det? Nå har jeg ingen unnskyldning for å sitte på rommet, bortsett fra at jeg ikke liker dem. Og det trur jeg ikke jeg gidder meddele...
Uansett, fredag får vi vitnemål :O Ohh, spent! Hadde vært sykt digg å B, men får forvente en C... Da vi returnerer fra skulen, kommer jeg til å lempe alt jeg eier der oppe, inn i bilen og legge ut på landeveien! HJEM! Ohh! Digg det da! Never again!

Ellers ringte ho Edel meg fra sykehuset i går, og ønsket meg velkommen mandag på opplæring! Gruer meg litt til det jeg! Synes det er innmari skummelt å begynne på ny jobb... Tenk om alle synes jeg er tett og lite flink :S Og alt som kan gå gæli.. Tenk om dem trur jeg er flinkere enn hva jeg egentlig er... Jaja, sikkert små bekymringer for de fleste, men føles veldig reelle for meg! Mutters mener på at jeg tenker veldig negativt, selv mener jeg at eg er en reinspikka realist!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar