torsdag 3. september 2009

En liten utblåsning


Svarte helsefjers! Noen ganger lyver førsteinntrykk! Min nye pall i klassen viser seg å ikke være særlig herlig likavell! Hu er ett aspeløv, som bare sitter å dirrer og irriterer! Jeg er jo for det meste bare irritert merker jeg, kanskje det er meg det er noe gæli med? -NEPPE!

Anywhoa, vi er just ferdig med ett gruppeprojekt nå som var en virkelig påkjenning. Så jeg tenkte for meg selv, at nå er det sikkert en stund til neste.. Men jeg vart nu just innom fronter for å sjekke opp hva som skal skje i kunst og formkultur i morra, og trooor du det ikke... Gruppeprojekt!!!! AHHHHHRH! Denne gangen kom jeg i gruppe med hu ene blonde neket jeg var på gruppe med på detta projektet vi avslutta i dag... Hun er a typen "nei, det synes jeg ikke" Til typ alt! Ajabaja, magesåret er allerede på god vei her!
Gleder meg leit sykt til helga! Da har jeg FRI!!!! Whi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar