tirsdag 2. juni 2009

Pinse hælj!


Ser ut til at jeg ente begynner å arbe denne uke hvertfall! Hospitsen skulle ringe meg med de nødvendigste opplysningene.. Men harnte hørt noe enda! Greit nok det, tar gjerne en fri uke nå jeg! Tror det blir skikkelig slitsomt å begynne jobbe igjen, harnte jobba på ett år! Men en uke inn, så går det seg sekkert te det!


Ellers har jeg tilbrakt denna pinsen med med my babe! For det meste liggi som slagt ute i hagan her lest og spellt spell! God pinse det!


Nå kvinner jeg meg opp til å ta på meg noe anna enn denna pytchamasen, og skal sykle en tur til Fredrikstad City! I dag er det overskyet med mer enn hva man kaller en flau vind... Det er godt! Jævli lei av å værra svett! Fint det nå, med tanke på at det bare er 2.juni og er mld. en værm sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar