mandag 17. august 2009

Im BACK!


Snøberg er omsider kommet seg tilbake til Oslos harde gater, etter ett lengre opphold hos sweetharten i Plankebyen!

Omstillingen merker jeg er tilstedeværende.. Kjenner jeg er litt sånn bonde i byen, og ser folka litt for lenge i auga.... Har ikke helt Oslo tempoet mitt inne enda, men det kommer seg!


I morra begynner skulen, og jeg sitter her spent og forknytt! Var å speidet området i sta, for å minske mest mulig forvirring i morgen-timene...


Ellers var jeg hos min nye lege her i dag, skulle ha en enkel resept, noe som medførte 1t. og 15.min venting, Jeuiz Louiz! Ikke nok med det men hva fader erre med å be folk ta urinprøve i ett plastglass, som skal bæres gjennom venterommet, etter du har vært på dossen! Er ikke mye anna å gjørre på ett venterom enn å glo på folk lel, så var vel ingentvil om at jeg hadde tissa i kopp :P


Ellers sitter jeg her i såffan, skulle kose meg med en kopp kaffi, men den var så varm, så jeg valgte å spøtte den ut over meg selv i steden. Dette var så jeg kunne bokstavelig talt både ta og føle på kokvarm kaffi, smarttt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar