onsdag 19. august 2009

1.skuledag, visse ubehag



Jau, i går begynte skolen. Den begynte pent, og vi fikk en del info osv. Etter skolen var det snakk om bli kjent pils på Innvika. Jeg og min gode venn Liz Polize, hadde egentlig ikke lyst å bi kjent, med resten. Så vi så vårt snitt i en god kald halv, og lunch på Elm! Etter to brune, ble Innvika likevel fristende. Så vi langa opp, og stelte stann ett langbord. Endte med en del pils, og vi ble jo kjent, men ikke med klassa. Fadderne viste seg å være mer av vårt kaliber, så vi satt å hang med dem.




I dag, andre dag, kom jeg meg tappert opp... Trappa opp og var følte meg mer enn klar, (kan du tru) for å ta bilde til studentkortet. Ble nesten like lekkert som det jeg tok i fjor. Og sinnstilstanden var forundelig nok den samme i år, som da.... Da minst like mange pils var blitt drukket kvelden i forveien i år.




Så skulle vi dele oss opp i tre klasser.. Police og jeg hadde i går forsøkt å ymte innpå at vi mer enn gjerne ønsket å gå i samme klasse. Så da første klasse ble ropt opp satt vi der som tente lys, og klamme i lanken. Men ble våre ønsker tatt i mot med åpne armer? Neppe! Jeg i A, hun i C. Jeg havna samme cræm della cræmen av kjøtthuer. Bare jenter, på snirkus 19-20 år... Au! Men men, positive som kan komma ut a det må jo værra at det må jo bli noen bra historier ut a detta :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar