mandag 27. april 2009

Bab


Jau, i går kjørte jeg inn til Oslo for første gang, og aleina! Var litt Shaky Stewens, men det gikk greit! Ser man bort fra en liten omvei innom sentrum ;) I dag rakk jeg to legevisitter innen kl. var slaget 0900... Det er vel meir enn de fleste. Spaserte så til en venninne, også ned til hvor jeg overnattet! Jeg har funnet ut på den HARDE måten, at jeg er nødt for å investere i ett par nye sko! Flere vannblemmer og gnagsår på tottelottene, har jeg ikke hatt siden jeg spellte i korps! Og det varnte i går se...


Ellers sitter jeg her små muggen, for det kan vise seg at jeg har hatt en bomtur til Odden i dag. Ryktet går på fjasen at vi ikke får noe muntlig tilbakemld.oppg. vi leverte sist veke likavel, men at læraren har hengt opp en lapp! ? Da burde hun for faen kunne gi beskjed om det da! Så folk ikke flyr inn fra land og strand i morra tidlig for en lapp? Kjenner jeg er irritert! Hjelper ikke at svensen er rundt svingen eller skal jeg si deg.


Ellers har jeg forsøkt å se en veldig kjedelig film her, men gav opp! Livets lyse side. . . Jack Nicholson er ikke min favoritt! Synes han blir den samma i värje film jäg! Anywho, nå skal jeg lage meg middag! Kebabkjøtt og ris står pyntelig på menyen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar