torsdag 16. april 2009

kjett gett!


Sleten potet! Trente så det svei i dag! Nå sitter jeg her apatisk og glor! Skikkelig sulten, men har litt angst for å mekke for, med tanke på gårsdagen. . .


Ellers er det så kjedelig her! Orker nesten ikke mer. Takk og lov nå er det under en mnd igjen. . . Men nå er det kjedelig på skulen au synes jeg! Denne nye oppg. er heller ikke noe særlig, læreren er tæm... Jadda! Fant ut nu at jeg må gjøre hele oppg. ferdig løp av neste uke! Skal til leger og mas neste mandag, det er da den skal leveras! Kjedelig det au! Kjedeligere er det at jeg egentlig må sprenglese kunsthistorie... Bare sovner, sovner jo uansett, men men! Kjedelig erre uansett, er sikkert kjedelig jeg au!


PS. fant denna da jeg googla kjett! Gidder du eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar