søndag 19. april 2009

Med skallebank, går dagen til dank!


I går hadde jeg arrangert en klassefest her! Synes det var på tide, ettersom det er litt over en mnd. igjen her oppe :D (JUHU) Anywhoa.. Det dukket vel opp 6 fra klassen, så oppmøte var det ingenting å si noe på.. Var ett par som hadde tatt med seg noen æxtra, så vi ble vel en flokk på 10/12 stk? Synes det begynte bra, helt til to herremenn innsiterte på at vi skulle begynne med drikkelek. Den første var artig nok ,og jeg følte vel da at den biten var vi ferdig med... MEN NEIDA! Det var jo ingen grenser for hva disse to Toddengutta ikke kunne av slike leker. Det ble bare værre og værre og endte med- jeg har aldri! Uff og huff! Jeg og to av mine bedre venner fra klassen mld. oss tidlig ut av dette leke-maset. Og prøvde utallige ganger å få kuttet det av! Men fasinasjon for å høre hva side mannen hadde gjort i senga, ville ingen ende ta! Gud bedres hva mine ører har måtte tåle!


Etterhvert, eller ganske mye senere enn forventet kom denna taxien, og ned til studentkroa vi for. Der var det appåte cowboyfest! Tålig fort, ble en slik hatt plassert på mitt hode, samt jeg fikk låne ett skjerf! Vi dansa og lekte idioter, Tarantell og meg selv! Så barnslig morro er det lenge siden jeg har hatt! Mitt under alt oppstyret fant jeg til slutt meg selv som the lonely cowboy! Fortsatt med denna hatten og skjerfet, men uten venner. Kjente jeg følte meg en smule teit der jeg sto... Og gikk for å snakke med e i klassa som jobba i garderoben. Til slutt kom de andran tilbake. Jeg og Tarantell fant det så like greit og ta fatt på vegen hjem. Taxi køen var laaaang som ett vondt år, og etter flere mislykkede forsøk med å haike med byens rånere, bestemte vi oss eller for å snike i køen! Det endte med sukkes, da vi rett og slett bare bompa bort to tøser, som i vårt forsvar, også forsøkte snike!


Dagen i dag vært forferdelig! Tarantell kom over i sta for å hente sin eplejuice, samt vodka og ett skjerf! Vi satt på utsiden her med hver vår grilldress, solbriller og coca cola! Helt til min skallebank tok overhånd og jeg hev meg på såffan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar