onsdag 1. april 2009

God natt


Du vet hvordan det føltes når du var litten og alle venna dine var på ferie... Du var den eneste igjen i gata, og hadde ingen å leke med. Kjente en konstant rastløshet, og plaget mamsen med at du kjeda deg, og prøvde stadig å finne på noe artig! Slik har jeg hatt det i dag! I morgen går jeg til påskeferie:) Gleder meg skikkelig til det, og inget annet er brukbart før jeg setter meg på bussen i morra! Jeg har nu i dag gått tur, pakka, rydda, sett sopranos, tatt en lur, lest kunsthistorie, dusja... Sitter nu i slåbberåkken, klar for senga, men uret er enda itte slaget elleve.


Nuh rett før dette, oppdaget jeg til min store frustrasjon at my cellular phone was lost! Så måtte pakke opp maine klaine kompjutar igjen, komme meg på internett og få noen til å ringe etter den. Fant den i skjellett håndveska. . . Slitsomme greia! Vurderer nå å gjøre ett nytt forsøk på å trekke meg stille tilbake!


God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar