mandag 20. april 2009

Er ikke bare gamle gubber som er grettene!


Ja så sitter jeg her igjen... Nå er jeg skikkelig dritt lei Todden-life. Merker at jeg ikke reiste hjem i helga! Jobba på skulen i heile dag, og trente etterpå. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så jævli bra med å trene til Techno musikk??? Det er jo bare for jævli! Så da endelig techno bertene stakk i dag, satt vi på Horror Pops. Skulle til å løpe som ett helvete på den tredemølla, eller hva faen det heter? Kommer det to vektløftere inn og begynner straks å klage på at det er for høyt, greit nok. Så ern ene frekk nok til å gå bort å dempe selv (irriterende) Men etter noen minutter var heller ikke det bra nok, så han går bort å demper enda mer! Svarte ballan! Er nesten hver gang vi skal mosjonere, så blir det noe kødd med musikken! Like før jeg tok en av vektene hans og dælja te han, hadde jeg klart å løfte de :P Argh! Forsøkte å løpe med mp3 spellærn på øra, men de ørebertene bare falt ut! I guess you just cant winn them all...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar