fredag 17. april 2009

Det fiksa jeg lett


ERRE MULIG??? Jeg hadde omsider tenkt å legge meg neppå her, etter en hard dag for å sjå noen eps. med Sorpanos... Så skal jeg hente fjernkontrollene som ligger i nattbordskuffen min. Den skuffeseksjonen er det lås på da serru... Den låsen har på ett sett, kila seg fast... Så jeg forsøker SMIDIG som jeg er, å låse den opp. Hva skjer a trur u? Nøkkelen brekker! SÅ HER SITTER JEG, med en låst nattbordskuff som inneholder 2 viktige kontroller og en knekt forbanna nøkkel! Deilig erre, at det er fredda, så jeg får jo ikke ringt vaktmesteren... I granskuen!


Tok frem nordlendingen her, og den var ikke anna en stor i kjeften kan du tru, og lite te hjælp! Ringte knekten, fant frem mer verktøy, (deriblant en passer, pinsett og neglklipper...) Alt ble prøvd, lite fungerte. Men fikk ett godt råd...; siden den nederste skuffen itte vart låst, om å forsøke dirke opp resten. Utrolig nok, detta funka! Helt til jeg kom til den øverste. Dagen var allerede redda, da skuff nr. tre åpnet seg og kontrollene fikk atter en gang se dagens lys. Men jeg klarte ikke riste av meg, at jeg fremdeles hadde en skuff som satt dønn fast! Kom så på å kjøre skrujernet inn i låsen og vri rundt! Trur du det funka da? Åh jadda! Så alt det styret med dirk og durk! Men det skakke værra like lett bestandig! In the greenskau!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar