tirsdag 28. april 2009

Snøberg og Tarantell, ute på nye sprell!


Hahaha! I dag har jeg hatt en artig dag :) Tenkte at jeg skulle få med Tarantell på noen sprell! Og hun var ikke hard å be! Fant ut at det er på tide at jeg som Todden beboer, råner i Storgata og henger på Tuven senteret, and so we did! Var med stort hell denne råningen dog. Trodde det kunne bli vanskelig å skille seg ut her jeg, siden vi råna i en svart Volvo 940, med turbomotor. Men kan være musikkvalget som rocka båten! Vi kjørte på med Guns and Roses, vinduene nede og solbriller! Gjorde mitt beste med å ha albuen sånn kjekkt ut av ruta, men det var skikkelig flaut!


Ellers hang vi på Tuven som sagt, gjorde ett godt kjøp av badmington-rekkerter. Så vi klasket litt badmington etterhvert, og råna så opp til skulen for å se på resultatet av sist oppg. Fine er jo at læreren fortsatt ikke har fått fingærn ut av ræva, og gitt oss noe evaluering da.. Men men, nå er det endte lenge igjen her! TRALALALALALA-LAAAAAaaaa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar