onsdag 1. april 2009

pikk pakk


Kjæringa varnte sjuk lenge... Nesten fresk og rask igjen i dag gitt! Thaz iz good! Drita digg vær i dag... Sitter å vurderer en promenad? Men er usikker. Akkurat kommet mig him fra skulen. Og det er jo en promanad i sig selv!


I dag synes jeg lizzam at jeg har mye å gjøre... Eneste jeg har på agendaen er pakke til gläd påskferie, gå ut med søppelen og muligens rødde litt. Synes ikke jeg gjør noe anna enn å pakke opp og ned den sekken min. Ptzk! Hverdagen er ikke som den en gang var. . Og vil bli igjen. .. . Jeg kommer til å daue, når jeg skal ut i arbeslivet igjen. Latskap.


I dag erre jo 1. april ,men harnte vøri borte i en aprilspøk enda!? Er man for voksen til slik på høgskuler? JAja, har ikke kommet på noe brukbart sjæl eller, så kante klage!

Tony Sopranos roper, så, so long yha all!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar