onsdag 8. april 2009

Stadig i Sverige ...


Borte bra men hjemme best! Fikk sjå på fugel og natur, var morro! Sove i bilen var også artig! Vi spelte bananagram spelet, og kosa oss med päskegodter! Godt sov jeg au!


Kl. 0500 bar det opp for å sjå på trandansen... De dansa så fint for oss så! Jeg kjente jeg ble overraska over oppmøte så tidlig på morgenen dog.... Hau med folk redan da. Vi så også campingplassen bort i høgget, men folk langveisfra... Det var også ett par biler med sovende mennesker på parkplassen vi hadde lokalisert oss... Hmmfh.. Synes vi var skikkelig gærne jeg, men er visst ikke uvanlig det derre!


I dag har jeg nok en gang beveget meg over svenske-grensen med far mi. Vi var på den store systembolaget jakten, men hinder etter hinder, førte til at det ble bare langkjøringstur i steden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar