søndag 12. april 2009

Nesten omvei, ut av snarvei


Vel vel... I dag har jeg vært ute å spankulerte i 2 tima.. Gikk ført te byen, møtte en venninne og gikk så him igjen.. På vei himat så tenkte Snøberg at jeg skulle ta en snarvei... Snarveien ble nesten omvei, men bare nesten. Tenkte jeg skulle gå over FMV. Hadde ikke slått meg at de var igang med sprengning av den nye vei/tunelen(?) som kjem... Men det kom meg friskt nok i minne da jeg så inngjeringer både hen her og hen der... Nektet å snu, så sti-finner hjortefot, selv uten bufalobill... Fant den lange veien hjem. Selv om det førte til en nokså bratt nedstigning fra ett fjell! Da jeg omsider, lerat og svett, var trygt nede på flatmark, så jeg så kjekt i sidesynet en mann... Syklende ned fra min venstre side... Viste seg ta stien var nu lagt på den andre siden av inngjæringen, men det kunne jo ente jeg veta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar