tirsdag 21. april 2009

For en blåst tråst!


Jævla Trosten over hue mitt er tilbake her... I natt trampa hun fram og tilbake på rommet sitt frem til kl. var 0300, HVERTFALL! Jeg kjenner jeg blir fysisk kvalm av å bare høre den nasale stemmen hennes! UÆHHH! Kan ikke vente til jeg skal ut fra detta hybelkomplekset! I skrivende stund flyr hun rett utenfor døra mi! Har ikke sett beiste på tre uker, det var tydeligvis ikke lenge nok! Håper virkelig ikke jeg må ut å se på frustrerte fruer med dem senere! Makter ikke!


Ellers så jeg ferdig Sopranos i natt! Så er litt usikker på hva jeg skal ta meg til nu... La forresten merke til at han ene, Chris etterhvert får minsket skaftet ganske betraktelig... Slikt sjokkerer meg litt se! Når du først er ett kjent tryne, erre ikke pinlig å da brått gjøre slike store endringer ! Viser man jo hele verden at man er svak, gjør man ikke?


Tror jeg skal drekke opp kaffin her nå, og spasere min ukentlige handletur ned til Prix! Vurderer å ta med meg pant... Men kjedelig å bære på helt ned ditt da. Jaja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar