onsdag 15. april 2009

Tok til eggehakk som takk


Fader, misfornøyd her jeg sitter.. Hadde laga meg det måltidet til medda, var skikkelig sulten.. Og som det siste finish touch bestemte jeg meg for å ta på litt revet ost. I det jeg omhyggelig skal ta meg en tugge, ser jeg hva? MUGG!!! :( Jævla Tines revetost hadde ikke tålt påska gitt!) Prøvde først å se om det var muligheter for å fjerne bare denna osten, butt no! Så rett i søpla. Faenskap, æh? Ble det eggehakk som takk!


Nå sitter jeg slurpende over en kopp kaffi! Sitter å manner meg opp til å gå ned til Prix. Kom på en smarrrt plan dog. Lurte på om jeg skulle høre med Torill bort i høgge her om hun ikke skulle en tur på Prix, og viss atte så, om hun ikke kunne kjøpe med det jeg trengte! Hahahaha! Ser det for meg! Dagligvarer for 2 persona, bæret opp de bakkan av en. Nei, men jeg kan jo spørre om a vil værra med. Kjedelig å gå det støkke aleina! Kjedelig er det her uansett men


Ps. Til informasjon.. Bilde er hentet fra nett. Jeg bruker ikke lage så mye rabalder over litt røre :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar