tirsdag 19. mai 2009

10 days left !


Nå er det 10 dager igjen av mitt oppholde på Todden! 10 DAGER! Føles nesten litt for lenge, så jeg forsøker ikke fokusere FOR mye på det! Jeg kom hit etter ett lengre opphold i Fredrikstad i går. Men kjente allerede irritasjonen over de andre hybelboerne i morges. Hun som deler med meg, klarer faen ikke rydde vekk oppvaska si! Dessuten hadde hun stappa hele kjøleskapet fullt av for, da også i MINE hyller ! Samt kjøleskapsdøra sto åpen, så jeg fløy rundt her å banna og svarta litt for meg selv, i god tro om at hun hadde dratt på skulen... Der tok jeg skammelig feil, for just da jeg hadde lira av meg noen strofer om den jævla trampinga til Trosten, kom a ut av rommet sitt ... Aner ikke hvor mye av mine samtaler med meg selv hun har fått med seg jeg... Jeg hilste nu en god morgen, og gikk til skulen.

Ser ut til at jeg muligens begynner bli småferdig med den ene eksamensoppgaven nu. DIggZ ! Er sikkert småpirk jeg kan jobbe med uansett altså, så jeg har noe å gjera da jeg skal bli her i helgå!


Deilig, det regner ute! Jeg har vært på biblo og lånt meg tre movie-filmer i dag, så jeg har nok å gjere. Egentlig skulle jeg ønske jeg fortsatt hadde pappsens bil. Da skulle jeg kjørt en tur til botikken, og handlet alt jeg trenger å kjøpe i morgon. Men men... Må til byen i morra uansett, omadressere, Jupp! Snart SNART SNAAART flytter eg herfra :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar