lørdag 23. mai 2009

Gøy på landet


Gud Bedres, de er artig på landet lell! I går tok jeg turen til Bø for å teke ein fest med Crazy Jane og Nina BH! Vi hadde ett veldig hyggelig vorspiel og tok så turen til Bø city central! Der e det 2 utesteder å velge på, Naboen og Bullinen... Vi er jo ikke dumme, så vi testet ut begge TO! Sistnevnte er litt mer harry enn det første, er der den litt eldre garden flyr. Men derav også bedre musikk, noe jeg setter pris på. Det satte også typene til Crazy og Bh pris på, så vi tre satt i baren og sang og klappa alt ettersom. I Bø i går, var det kåring av Norges sterkeste mann! Så var påfallende mange bryske kallfolk ute å gikk... Jeg fant ut at jeg ønsket å kunne vise min styrke også, og ønsket sterkt å imponere Crazy Jane ved å løfte en slik kar! Plukket meg ut en, og spurte han hvor mye han veide. Han veide 120 kilo, og jeg trodde oppriktigtalt at dette skal jeg klare... Jeg setter meg ned på huk og i det jeg tar han over skulderen, kjenner jeg knærne mine svikter, TOTALT! Så jeg knekker regelrett sammen og han over meg, det var en smertefull opplevelse og jeg spurte han vennlig om å reise seg opp hurtigst mulig! Tong kæll as!


I dag våknet jeg opp, som seg se og hør bør, kl 0800. Sovnet aldri helt igjen eller... Første buss går fra Bø til Todds kl 1600 på lørdager, så tok tia te hjælp! På bussen skjønte jeg det ble problematisk å sitte på helt opp til Høgås, og at jeg måtte gå fra byen. . . Selv om bussjåføren "hyggelig" nok, tilbød seg å kjøre meg hjem 2 ganger. Det begynte selvsagt å regne, og da jeg var kommet halvveis, så jeg bilen til den gml. røya her på Prix. Jeg løper inn og roper desperat etter henne og spør om å få sitte på opp ! Litt flax i uflaksen skal en jo ha. Nå sitter jeg her i skrivende stund, og venter på en Big One. Håper jeg kan ta av meg hjelmen snart og sovne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar