onsdag 13. mai 2009

Stadig problemer med nøkler og låser. . . .


Har i dag med stor standhaftighet forsøkt å lure bakluken på fatters sin bil til å åpne seg, men neppe! Forsøkt med låsolje, og til slutt med drastiske grep som omfattet å forsøke skru ting litt fra hverandre. Tok ivrig med meg værktøyPOSEN min ned i sta, klar for å demontere den jævla låsen... Men trur du ikke det var spesialere skruer vel? Typ torgsverktøy trengte man, eller hva pokker... Så den sykkelen jeg hadde tenkt å bringe hjem, får jaggu stå her til jeg finner en anna løsning! Men akk, frustrerende da eller? Ellers har jeg........ Mmmmm...? Sett 1,5 film. Lova meg selv å pakke ned det meste her i kveld. Uret er nu 2202, og jeg har ALT til gode. Får begynne nå, straaaks... HAr egentlig vært rimelig umotivert i hele dag, lett for det, når det er mye å gjøre. . Mye lettere å bli apatisk da. Skulle egentlig ha trena i dag også, men min treningsbuddy er inte hër... Hadde bestemt meg for å mosjonere på egenhånd, men da jeg kom ned på gymparommet, så de som var der skumle ut. Så jeg dret i det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar