mandag 11. mai 2009

Pusling


Begynt i de smått på tegne-eksamen, men føler ikke jeg er helt på gli enda... Begynte å male i på skolen i sta. Sto ved staffeli, og har selvsagt fått skrekkelig vondt i armen igjen! Erre moli? Er usikker på om jeg får det til, slik jeg hadde i utgangspunktet tenkt!? Så sitter her hjemme, og pusler med en tegning av samme motiv som en evt. back up plan. Ellers var det bare Taranell og meg selv på skolen i dag. Er jo litt kjedelig da, om ingen har tenkt å jobbe på skolen? Da ser ikke jeg noe poeng i det, så får se om det dukker opp noen flere i morra!

Er egentlig flere ting jeg burde gjøre nå, som å ; rydde i papirene mine, legge inn nyvaska tøy, rydde generelt, pakke litt flere ting som jeg skal ha hjem. Men makter ikke det nå. Får ta det i morra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar