tirsdag 26. mai 2009

Rainy Night


3 DAGER IGJEN!


I dag kan du tru jeg er grinete og ekkel... Jaja! Sittet å jobba i klasserommet i dag, men flere irriterte meg skikkelig merka jeg! Så jeg satt å småbjeffa litt. De så også små sjokka ut da jeg hev en rull fra bordet hvor jeg jobba og ut i klasserommet... (vel, den lå i veien...) Humøret hjalp litt på, da jeg fikk alle jentene med på å kjøpe is.. Men etter blodsukkeret var på lavt nivå igjen, var jeg like sur. Hormoner!

Men trena fikk jeg, og hjem så gikk jeg. Ellers har jeg rydda og pakka litt her på rommet! Planen var å vaske tak og vegga i dag, men nå er jeg skikkelig sleten! Tenkte jeg dropper å stikke på skulen i morgon, og gjør meg heller ferdig her ! Alt jeg har igjen nå er en ramme på det ene bildet, og printe ut den skriftlige delen. JUUHu ! Jeg lage to rammer på skolen i dag da, men den ene ble seff for svær! Jaja!


Ellers gleder jeg meg mer til fredag enn noen gang! Jeg leverer, så stikker jeg til Oslo for å møte jentene! Til og med Tarantell fra klassa henger med! Blir jævli morro! Snakk om park pils, så får håpe været er i god form! Her bare regner det i dag!


I took shelter from a shower

And I stepped into your arms

On a rainy night in Soho

The wind was whistling all its charms

I sang you all my sorrows

You told me all your joys

Whatever happened to that old song

To all those little girls and boys

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar