lørdag 2. mai 2009

Gjereklatreren!


Nå er det 1.mai helga her.. Skal vel egentlig sitte å lese til kunsthistorie eksamen på mandag, men er begrensa hvor mye informasjon denna hjernen kan innta... Tok en tur ut med unge Fjernland på torsdag da! Ren plankekjøring, nesten! Helt til jeg skulle ta fatt på den lange veien hjem. Hadde bestemt meg for å spasere til Glombo, og som nevnt før driver de med byggningsarbeide der! Hadde jeg glemt... Og tok nok en gang feil sving, og endte med å faktisk klatre over gjerder og flytte på de der det var muligheter for det! Våknet uansett i går, med litt bomullsmak i kjeften, og ett stykk forslått bein! Etterhvert fant jeg også min bukse, som var slått hull på! Deilige saker! Hver gang jeg forsøker meg på en snarvei, ser det ut til å bli tidenes omvei! Når skal kjerringa lære?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar