onsdag 20. mai 2009

Svineri og klineri!



Slik ser det ut på kjøkkenbenken 24/7!!!! Er fader meg helt for jævli! Og du undrer deg kanskje hvor mye av detta som er mitt? NADA! Vel jo, ett glass der borte, ETT! Resten er hun jeg deler denna hærlige dubletten med sitt! Jeg har nå 2 ganger på rad rødda vekk dritten hennes, men tar a ett hint trur du? NEPPE! Blir forferdelig irritert! Håper hun og resten av buruglene reiser i dag... Er jo helligdag i morra. Det hadde vært fantastisk!

Hører de driver å hoyer ute ved fellesfryseren her nå! Kan være fordi jeg har endevella alt som ligger opp i der, i det jeg har gjort ett tappert forsøk på å hente frem mitt, som ligger på bunden av alt! Åh, en dag til her kjenner jeg er for meget! Er nesten ferdig med eksamen min nu da. Burde egentlig bare bli ferdig, å stikke hjem vettu! Detta går meg på nærvene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar