mandag 25. mai 2009

Stranda hval


4 dager igjen, 4 dager igjen osv :D


I dag har jeg stor sett bare sitti å fjasa på skulen. Laga skissebok.. Hadde tenkt å lage rammer, men fant ut at noke måtte eg gjere i morgon med.


Ellers gikk jeg hjem fra skulen med Tarantell, og da vi kom rett nede i høgget fra hvor jeg bor, la jeg ut om at jeg så Trosten sin bil, og hvor forargelig jeg syntes det var at hun var hjemme etttersom.. Da jeg kom opp bakken til huset, tror du ikke hun ligger som en stranda hval på plenen og sleiker sol i bare trusa vel? Jeg har kanskje nevnt på at detta er ei fyldig dame? Uansett, aner ikke hvor mye hun overhørte av min drittpreik jeg? Hun lata som ingenting, and as so did I. Same shitt!


Nå skal jeg legge meg til å sjå litt på heia tufte før sulten virkelig tar mig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar