torsdag 21. mai 2009

Ett skrik fra Høgås


Ingen ting er så gæli, at det ikke er godt for noe.. Da jeg kom hjem fra trening og skule i ste, hadde hybelboeren min, vaska ned hele dubletten her :D Hjalp på humøret, ikke minst da jeg fikk en Japp og litt tortillachips ;)


Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal værra flink å gå ned på skulen for å jobbe mer, eller om jeg skal se en film, ta en lur og jobbe her senere? Tror valget ender på den siste. Enda det kunne vøri digg å jobba litt mer på skulen også, ja ja! Nesten ferdig med maleriet av min fotograferende gullgutt! Kanskje blir jeg ferdig i morgen!?


Begynte se hjortejegeren i går natt, men fant ut det var best å skru den av før jeg havnet samme dem i Vietnam i drømmeland! Er så kjedelig her oppe... De andre i klassa satt i sta og gav seg enda over hvor FORT tiden gikk :O Jeg bare - WHAT! Jeg kom hit sent på mandag, tre dagar sedan og det føles som jeg har vært her i over en uke... Og det er over en uke igjen jeg skal være her :( Uffs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar