søndag 24. mai 2009

God efterMEDDA


Ganske så apatisk sitter jeg her på nett, og bare glor... Skal egentlig ta oppvaska, koke meg en kopp kaffe og ta en yoghurt, snaaart...

I dag er det søndag, og jeg har vært på skulen i 7 timer. Thatz a first! De første fire satt jeg aleina og jobba som en helt! Var kjedelig med effektivt! Er så og sej ferdig med eksamen min nu da... Må bare skrive den skriftlige delen samt lage skissebochi! Men skal uansett ikke levere før te fredda, så er jo ikke hjertens lykke av den grunn. Gud bedres, 5 dager igjen, 5 dager igjen! Ajajaja! Surt at det er så fryktelig å bu her oppe egentlig, for jeg synes det er veldig gøy på skulen! Er stadig i tvil om det er lærar eg skal bli!? Kanskje jeg egentlig burde tatt en slik free batchler og hoppa i det? Nja nja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar