onsdag 27. mai 2009

Red in the face


2 DAAAGER IGJEN PÅ HØGÅS!!!


I dag har jeg vaska ned legenheten her, hvertfall meste parten! Tak og vegga er skura, så gjenstår bare skap og anna småtterier. Kjedelige greier, men må te. Så nå sitter jeg på rommet mitt her, omringet av esker og bager! Deprimerende? NEPPE :D Da det var overstått, gikk jeg min siste tur ned på Prix, hadde planer om å forsøke å unngå det, men mangla kaffe, og det går jo ikke an!


Ellers har jeg sett den tredje og siste filmen jeg leide på biblioteket last week. Forbausende mange dårlige filmer jeg har leid der... Blue in the face ble nok en skuffelse. Den var greeej, men bare dialog, så sovna jo heile tia! Kjenner meg tålig daff her jeg sitter, etter all dagens aktivitet! Lyst på en pils merker jeg. Men jeg har en i kjøla, og den skal jeg jaggu spare te i morra! My last day, ay!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar