søndag 10. mai 2009

Dronninga av hviledagen


Kjenner det er en viktig faktor for meg å holde hviledagen hellig. I dag har jeg sovet og sett film. 2 filma, The Oueen og akepott faktisk. Føler meg riktig så engasjert i monarkiet her jeg sitter. I går var det typ avslutningsfest her oppe! Det var helt greit, men kjenner jeg ikke er 20 år lenger, i noen forstand, egentlig! Skjønner ikke helt hva som er så genialt med stuA, det er liksom skolepuben her. Eneste som er artig der, er å danse. Og det er begrensa hvor artig det er, til Topp 20 musikken etterhvert også. I dag føler jeg meg vel litt støl faktisk. Så ja ja! Ellers har jeg vanvittig lyst på sjokolade. . . Hadde i går store planer om å jobbe en del med eksamen i dag, men men. Får ta det igjen i morra vel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar