torsdag 12. mars 2009

Kraft og Mot!


Åh gje meg kraft og mot!!!! Sitter her å manner meg opp til å gå ned til Prix, men det er ikke gjort på null , nix! Trenger litt for, te æ kjem tebake hitåt på søndag! Er så jævli trøtt jeg, enda jeg døtter i mæ Omega 3 og møk.. Er vel egentlig bare den omegan, men sku da rekke! ?

Sittet på skulen og mala i heile dag, er moro det! Men utover dagen får jeg litt ADHD tendenser.. Dvs. etter den 4. kopp kaffin og så trøkka jeg i meg en peanøtt-kube appåte. Da var ikke akkurat konsentrasjonsevnen på topp lengar, og best å komma sig him!

Synes forrsten det er fabelaktig, bare fabelaktig at det er kommet meir snø altså! Trengte litt mer her, ettersom det hadde begynt å smelte litt!

Ellers er det ikke noe sånn veldig som irriterer meg i dag, bortsett fra helt vanlige ordinære ting. Vi sladra forresten i dag!! Jeg og e til som holder hus her. Vi sladra på Belgerne! De er tre som bor i den ene legenheten i stundenthuset her, og det synes vi ingenting om! Er laga for 8 detta huset, itte 9! Så nå er det nesten itte sjans for å få vaske fillene sine lenger, eller få seg en varm dusj! Jeg synes det værste er bråket! Aldri hørt mennesker som har skubba stolen sin frem og tilbake mer enn dissa Belgerne! Trodde det var begrensa hvor lenge det skulle være gøy med stolleken jeg?? Tror ikke klagen fører til forandringer dog. Da det var hu andre som tok på seg å førte ordet. Hun la det frem slik at det hørtes ut som at det var helt greit at det bodde tre der, så lenge de kunne ta litt mer hensyn forhold til dusj og klesvask!? Akkurat som det skjer:P Kjenner jeg er negativ! Synes hu ene kan pelle seg ned ditt hu hører hjemme, på det andre studenthjemmet! Jeg føler detta plager meg! Kall mej smålig, det kan jeg godta!

2 kommentarer: