mandag 30. mars 2009

I don't like Mondays


Sulten, sleten, svak, slask, svimat, sluntrat, slumrat... tsja.
Var så kjedelig på skulen i dag, ajajaja! Bare prek! Tror ikke teoretiske fag er noe for meg. Må det i så fall værra en drita festlig lærar! Enda kjedeligere ble det også. Skulle ned å mosjonere med min treningsbuddy! Men hu måtte bare først. Og detta pågikk i en time. Jeg spurte før jeg måtte vente, om det ville ta lang tid? Nejda, men en time kaller jeg lang tid å måtte vente! Stakkar mig! Vre meg til slutt i frustrasjon der jeg satt, og bestemte meg for å begynne å trene ene og alene. Da viste det seg seff. at det bare vart tre kvarter igjen der nede, for det var resertvert fra 1445! Frekt! Så når tia nærmet seg slutt, og de trance trenede endelig hadde forlatt lokale, brukbar music var på spellærn og jeg var klar for siste innspurt... Trur du ikke reperatør kællane kommer vel, skrudde av musikken og skulle inspisere värje apparat! Gi meg kraft og mot, sa jeg som en annen idiot! Pakka sammen tinga mine og la for vëgen him.

I Don't Like Mondays
The Boomtown Rats


The silicon chip inside her head
Gets switched to overload
And nobody's gonna go to school today
She's going to make them stay at home
And daddy doesn't understand it
He always said she was as good as gold
And he can see no reason
Cos there are no reasons
What reason do you need to be shown

Tell me why
I don't like Mondays
I want to shoot
The whole day down

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar