mandag 16. mars 2009

In Need Of New Energi


Lurer litt på om jeg bruker energien min veldig feil... Jeg er fryktelig sleten av å gjøre ikke veldig mye.. La oss se på i dag... Jeg kom meg ikke opp før 0900, enda alarmen hadde pepi med jevne mellomrom sia 0800... Kom meg omsider på skulen, og har der sittet og malt til 1500. Da gikk jeg ned til Notodden city sentral... Handlet inn det mest nødvendigste, deriblant gulost! Og tok bussen opp på denna Åsen. Nu har jeg hevet inn en klesvask samt spist medda (kjöttdëg og spagetti) Og nå er jeg lizzam pumpa? Er det normalt det a? Jeg vet om folk, som holder på heile dagen! De tar seg itte en cowboy-strekk en gang. Står opp om morran og holder det gående te de skal legga seg! Skjønner ikke hvor dem får den energien fra? Når jeg har drukket denna kopp kaffin, skal jeg ta meg ett beger med yoghurt, og sette meg ned med Tony Soprano.. Jeg tipper det da tar ca. 15 min, så dupper jeg av. Da trenger jeg kvile og rekovalense... Helst skal jeg ha 12 timers søvn hver dag... Jeg kan sove lur uansett hvor lenge jeg sover, dont gett me wrong!


Det jeg lurær på er; - Hvorfor har noen så mye mer energi enn andre? Er det maten det kommer av? Er det personlig lynne? Er det årstia? (neppe!) Why then? Er det fordi jeg bruker veldig mye av meg selv når jeg først gjør noe? Er det mer slitsomt for meg å gå til byen, enn for andre? Nå som jeg til og med har begynt å mosjonere da, og går lengre turer enn før ut, ikke minst oftere! Er det itte rart? Jeg synes det. . .


Nå kaller Zzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar