søndag 1. mars 2009

Lange-søndag


Good Deam! Våknet i dag kl 1000, det var litt for tidlig følte jeg, ettersom jeg hadde null , nix å finne på i dag. Men så vart det, så ble det... Jeg har nå stort sett sitti her, på den samma plassen siden uret 10... Her på min overfylte skrivepult foran compjutern! Vel, tok meg en liten paus for å sjå ferdig Spinal Tap i sta. Ajabaja! Boooring! Tror det blir en LITEN stund til jeg tilbringer en helg til her vettu...

I morra erre mandag, og jeg gleder meg til å komma meg på skolen! Hahaha, da har man ett for jevlig kjedelig liv! Jeg lot vær å begi meg ut på en spasertur i dag, dog både sinn og kropp sikkert hadde hatt godt av litt fresk luft.. Men har bestemt meg for å ikke bevege meg utenfor døra. Da jeg for første gang titta ut av vindauget kl. 1600 i ste, ble jeg "gledelig" overrasket med hva? Jodda, mer snø! Det gir seg jo faen ikke! Når skal detta ta slutt! Hvor skal vi gjøre av all denne snøen, kommer den noen gang til å forsvinne?

Før da jeg bodde i min herlige legenhet i Oslo, kunne jeg godt tilbringe en helg innenom-hus. Gikk fint det, men den store forskjell en her er vel at da hadde jeg ett valg! Jeg kunne stikke ut, inga problem! Men her, sukk, langt opp i ingenmans-land erre ikke stort å gjørra! Tsja... Jeg vurderer er miljøforandring her, tror jeg skal strekke min langstrakte kropp i senga her, og hive på en movie-film! Kanskje Slipp Jimmy Fri for å matche det lystige humøret mitt!

Shalla Bejs!

2 kommentarer: