mandag 23. mars 2009

Mandags morra


Mandag morra, eller i noens verden er det vel formiddag. Hvor setter man grensa ved de forskjellige betegnelsene? Er det nå opp til hver enkelt, eller er det fortsatt gjeldenes regler her? Hvor lenge varer morran? Jeg mener at etter-middag, er etter 1200...? Så fall spiste de tidlig middag før az!

Lite å melde i grunn... Bortsett fra at jeg glemte nøylan mine hos mor mi i går. Slike ting finner jeg forferdelig frustrerende. Derfor jeg alltid bruker å dobbelsjekke ALT! Ei vennine påsto at mitt ord her i verden, om alle fikk ett... Var dobbelsjekke! -jeg skal hele tiden bare dobbelsjekke. Detta er da helt fullstendig logisk i min verden, ellers ender jeg opp uten nøkla, og det synes jeg ingenting om.

Nå sitter jeg her med en rykende varm kopp kaffi, og venter på at arbeidsløsten skal ta meg. Har en massiv oppvask stående. Senere i kvæld bær det tebåke åt Todden.. Okey, hey

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar