onsdag 25. mars 2009

ReLaks


I klassen er det fortiden stor frustrasjon studentene i mellom, selv læreren og noen av studentene. Ganske artig i grunn, selv om jeg selv tidevis er en av de frustrerte! Men er i hvertfall ikke mangel på action skal jeg si ræ! I dag sto hun ene gærne i klassa og krangla HØYLYTT med klasseforstanderen, ut på gangen. De skulle ha gjennomgang av perioden vi nuh har vøri igjennom, og uenigheten var til å ta og føle på! Jaja, da er det kvartfall ikke kjedelig for tia altså!

Vi skal ha slik åpne dør denna helga, som før nevnt.. Og dvs. at vi da må samarbeide med å rydde klasserom, henge opp ferdige perioder osv. Allt detta skal jo helst gjørras systematisk og effektivt (SPØR DU MEG) Men hællemåne! Vi krangler, og er uenige, folk kverulerer og ingenting er lizzam hengt opp rett! Ut over dagen i dag, ble jeg nødt for å trekke meg mer og mer tilbake. Alle er nå enige om at jeg ikke har tallang for å se hva som henger rett! Herregud, jeg sa te døm, skulle fader meg tro det var kongen som kom på besøk! Re(fucking)laks!Så jeg og e stakk til slutt ned på mosjonsrommet og fikk svetta ut litt der i steden! I morra skulker jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar