søndag 15. mars 2009

I stekende stund


Tebake på Todds her. Fy fader for en forferdleg påkjenning det er å komme seg fra Fr.stad og hit. Hvertfall med offentlig trænsport! Det tar meg snirkus 4 timer. Er lang tur det! Kan komme langt på fire timer altså. Men får tenke positivt, herfra og ditt tar det nærmar 5.. Rekker just ikke bussen fra Oslo him vettu! Er diggz!


I skrivende stund her steiker jeg brød.. Skulle itte tru jeg vart sulten etter bursdag-kalas maten jeg rakk unna med før jeg dro, men jo... På to timer fikk jeg lasagne, sjokolade-pudding, iscræm, nøttekake, sjokoladeterapi og kaffi! Var mye gøtt! Men nå føler jeg det mangler nystekt brød med makrell i tomat faktisk! Rart hvordan ting fungerer...


Ellers glær æ mæ te å stikke ned på skulen å male i morra! Da kosær jeg mæ se!

Jupp jepp! Hepp hepp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar