tirsdag 10. mars 2009

Tha (wo)man with tha plan


Jadda! Trøttere tugge enn mej skal du lete lenge etter! Sovet lur hver dag sia jeg var 13 år, 1 til 2 timer! Det er deilig det!

På skulen nu, så holder vi på med en maleoppg. Eller dvs. jeg skal sette igang med den. Er ikke helt der ennå. I dag har jeg følt meg som en tiltaksløs faen, og det har sekkert ikke vært langt fra sannheta! Men i morgen har jeg satt av til da ting skal skje. Da har jeg fyrst tre timar forelesning, så skal i trene. Hjem eta og teke ein dusj, for så å dra ned igjen og mala! Jeg ble spurt på en subtil måte i helgen om hvor langt tid på forhånd jeg f.eks planla uken min...? Jeg så straks sarkasmen her dere, jeg så den... Og det gikk opp for meg at ikke alle gjør detta nej. Men sånn er jeg, og sånn liker jeg å ha det! Liker å ha en plan jeg vettu!

Nå har jeg just eti medda her. Spagetti med smeltet ost.. Litt ketchup og en haug med krydder! Det og pizza levde jeg så og si på når jeg bodde i Oslo, erre rart en ble dårlig i buggzi!? Men gøtt, det erre!
Nå skal jeg koke meg en kopp kaffi, ta meg ett freia påske-egg og sette meg ned med Tony Soprano!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar