lørdag 21. mars 2009

Trang hjælm!


Sitter her med trang hjælm... Ett glass coca cola og en shezen på en skive brødskive...

I går vart jeg i Oslo for å årdne med gml. og nye leietagere. Seff gjekk det itte som smurt, så må inn te fredda igjen. Men åssen er det ikke.. ..


Skulle egentlig kjøre direkte him te Fredrikstad etter detta hira maset, men så ropte ølen for høgt! Så vi smalt på e kule! Ferden gikk til Mono, der kom vi, der ble vi, og fulle var vi! Var ikke STAPP fullt der i går, så da funka det bra! Allright sted, men synes det er for jævli når det er stappa! Synes vel generellt, at alle steder er for jævli, om det er for mye folk! Liker å ha litt personlig space jeg vettø!


I dag sto me opp, spiste, og kjørte te plankbyen! I kveld blire taco te medda! TJO hej! Ellers har jeg planer om en tur te Svinærn i løp a hælja, og så får jeg visitere mor, bestemor og muligens papps! Mye visitering en skal gjennom gitt! Får se hva jeg rekker med. Kunne egentlig tenkt meg å dratt hit en tur, uten å informere abs. alle om det. Men da hadde jeg fått skrekkelig dårlig samvittighet. Kanke dra hjem, uten å informere mor mi synes jeg! AnyWho, nå skal jeg ta meg en skive, og legga mej litt neppå! Nyte ro og freden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar