onsdag 18. mars 2009

Money for nothing


Kante skjønne hvorfor garderober skal værra så forbanna nitriste? Det siste man ser før man legger ut på en "lang" treningsøkt, virkelig motiverende... Jeg er i god tro på at litt livate farger, kunne frisket opp stemningen inne på gympa-studioet. Utrolig hvor mye musikk har å sej dog. I dag fikk jeg spelle my kind of music (som döm sejer i America) , og brått gjekk det myche glattere! Kunne nesten holdt på en halv timma extra, men var jo ikke vits å overdrive...


Samma er med rusle-musikken til skolen. Setter stemninga for hele dagen min! I morges var jeg i ett Dire Straits humør. Ingen er over deg når man setter på money for nothing! Kjente meg litt ovanpå, og hadde ett alvorlig tempo der jeg strena forbi ung.skole elvene gjennom skauen. Eneste demperen var at det vart så glatt, så jeg fløy nesten på rævva 5 ganga... :S Jaja, u cant winn them all..


I shoulda learned to play the guitar
I shoulda learned to play them drums
Look at that mama, she got it stickin in the camera
Man we could have some fun
And hes up there, whats that? hawaiian noises?
Bangin on the bongoes like a chimpanzee
That aint workin thats the way you do it
Get your money for nothin get your chicks for free

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar