tirsdag 3. mars 2009

My blue suede shoes, blue blue....


Fattige studenter som er i ferd med å bli fattigere, får klare seg med hva de har. Detta er nuh blitt mine gympa-skor. Fikk beskjed for ett par uker siden av min manuell-terapeut (faktisk) at jäg mäste börja trena! Så pliktoppfyllende som jeg er, forsøker jeg å stikke på treningsstudioet hvertfall 2 ganger i uka! Undersøkte priser osv. og fant ut at det koster skjorte å halde seg i form. Jeg selv valgte den billigeste utveien, og det var å benytte meg av treningsstudioet på skulen. Er jo ikke akkurat lux, men det går seg te det. Kjenner det itte er like moro, når gutta boys fra idrettslinja brysker seg til der nede dog. Salariums-brune, med trange t-skorter pumper de jern da vettu. Ett par av de stønner noe inn i granskauen mens de presser på med flere kilo på den stanga. Hahaha, jeg klarer da ikke å holde maska!
Så lukter det noe inn i helvette med svette! Ingen luftanlegg må ru tru, nede i ett kjellerrom. 14 kæll og e fra klassa og moi! Jo mer vi er sammen...

Kom hjem fra skole og trening i sta, og møtte på den ene Belgieren som har flytta inn her. Jeg trodde først det var ei anna som bor her, så var liksom ikke til å unngå å helsa. Jeg spurte med en ekstrem dårlig norsk/ engelsk om det var hun nye? Nei, hun mente da på at hun ikke var nyinnflytta! Joda sier jeg, du er en av Belgærne right? Jo det var a, men sia de flytta inn i førsten av januar, så anså hun seg ikke som så ny lenger.. Vel vel...

Vurderer å rulle en film, men er usikker på hvilken. Har veldig lyst på sjokolade også, men man kan ikke få allt en har løst på. Går foresten og venter i spenning på posten om dagan. Skulle fått sopranos del 2 heren, men de tar si tid skjønner jeg. Fikk låne heile serien av e venninne, hun sa de hadde alle boksen untatt del 1. SÅ den kjøpte jeg meg, og da jeg i helgen skulle kose meg videre med del to.. Så jeg i min største skuffelse at den med mangla! Har du sett på makan! Er ikke akkurat slik at en kan hive seg ned til kompaniet i denna städen, så jeg måtte bestille den på nett, og her sitter jæ fortsatt å ventær med henda i lomma :S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar