lørdag 28. mars 2009

Høk kro, den er god!


Lørrda i dag.. Jeg har vært ute å hengt med fatters! Vi kjørte til Askim for å hilse på brutters, hvor han holder te på sitt verksted. Han og noen kæller har starta opp sitt eget verksted! Må si jeg ble imponert over lillegutt! Men noen i denna familien som ønsker mer fritid enn andre, det kan bli mej! Etter den visitten kjørte vi en omvei hjem, og innom Høk kro for å få oss litt lunch! Artig å sjå på folk som veljer seg en tur innom Høk for å eta lønsj, evt medda på en lørrda! Føler uansett at jeg sklir greit inn blandt gamlingene og trailer-sjåførene. Mye heller det, enn en tur på Teatercafeen spør du meg! Funderte faktisk på det her forleden,om jeg noen gang kommer til å sette lillefoten min inn på ett slik ett sted... Fornemt til 1000! Vet ikke om jeg egentlig hadde synes det hadde artig å vært der på bæsj en gang! Nei, takke seg te for steder som Høk kro, Tjo ho!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar