lørdag 14. mars 2009

Hello Kitty!


Jeg er egentlig ikke sånn Hallo Kitty person, men mutters insisterte på at detta vart gode ull-lugga.. Og vet du, det vart det!


Nå sitter jeg å kokkelurer i plankebyen! Her er det hyggelig! Koser meg i skrivende stund over ett glass med rau saft og har tatt meg en lett lunsj i form av knekkis med grëddost! Grëddost er den beste gulosten! Tycker jäg i alla fall!

Jeg blir etterkvart plukket opp av min mams, for å spise medda der i dag. Aner ikke hva som er på menyen, men jeg håper på noe smakfullt da vettu. Senere i kveld skal jeg spille spell! Det er artig lell! Var ute å kjøpte ett nytt for spellkvell-anledningen i ste. Det het tilbake til 80 og 90-tallet! Trur det skal bli gode greier altså. Hørte med mange artige spill-ting med, som timesglass, spørrekort også skal man visst tegne og greia! Æ glær mæ!





1 kommentar: