torsdag 19. mars 2009

Den lange veien hjem...



Tok turen til Prix gule priser igjen i dag.. Tenkte egentlig å spare meg for den turen, men så var jeg i nød for middag. Som endte opp å mekke to rundstykka med skinka og gulost.. Je je. Gjorde også innkjøp av maiskolbærbox! Tenkte at det ble lettvint og gøtt! Men så viste det seg at selv det ble for slitsomt i dag! Jeg liker kun mais om det er på kolbe, og med smør og salt. Laus mais i gryter ore what have you, smaker bæsj! Kanskje dumt av meg å nevne bæsj og mais i samme stønd her... u know. . .




AnyWhoa! Er liksom en del som jeg skal fixe her i dag da.. Skal inn til Tigerstaden i morn. Ny chiq som skal leie lëgenheten min, så må inn å lempe ut de andre fyrst.. Så er det jo depositum mas og kontrakter i hytt og gevær. Jadda! Ellers har jeg to påsær med reint tøy som burde heller ligget i skapet.. Kunne jo tenkt tanken på å dratt over her også, men det får bli med tanken. Har strengt talt noen eps. med Sopranos som jeg må igjennom i dag med.




Blei ferdig med bildet på skulen i dag da! Jey! Kjente jeg ble fornøyd au, så jeg forventer full slakt til tirsdag på vurderingen! Hoho! Skikkelig cool å male, så føler meg litt i siget på det nu. Tar med meg penslær i hælja, så skal jeg vurdere å ned noen strøk da au!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar