onsdag 11. mars 2009

Er jeg nøtt!


Finner meg selv fråtsende over nøttepåsan her! Sulten da vettu.. Å begynne på middagen høres fryktelig slitsamt ut.. I dag blire det kylling og ris, gøtt det!
Ellers fulgte jeg gårsdagens plan etter punkt og prikke, flink sånn sett!

I går skulle jeg egentlig hatt sosiale-tirsdag, men årka ikke.. Du undrer kanskje på hva det dreier seg om.. Jeg har muligens nevnt på at jeg bur i ett slikt student kollektiv. Jeg er ikke helt tilfreds med denne bosittuasjonen, da jeg har bodd ene og alene i tre år.. I min lëgenhet i Oslo. Så detta er en påkjenning merker jeg. Det værste er at de andre som bor her kjenner hverandre fra før. De går i samme klasse tredje år på rad da vettu. Bortsett fra Belgerne, men de tilhører en anna historie. Og disse tjëjene som bor her, hunger etter det sosiale fellesskapet! De får ikke nok! De vil at alle skal henge sammen 24/7! DER ER IKKE JEG! Så for å ikke mld meg helt ut, forsøker jeg å opprettholde hva jeg kaller, sosiale tirsdag. Det går ut på at jeg følger med på frustrerte fruer. Så snirkus 10 min. før programmet starter, stikker jeg ut i felles-stoga! Ser på programmet samans med dei andre, og førsøker ubemerket trekke meg tilbake etter det er ferdig. Det er ikke alltid like lett, men dog. Om jeg stikker hue ut ditt ellers, så erre med en gang - Jasså, har du bestemt deg for å værra sosial i dag a? Å sånt årker jeg ikke. Så nå vet de når jeg kommer, og når jeg går! En liten plan med andre ord ;) Genialt Egon!

Vel, farvel

1 kommentar:

  1. Ligner på broshan, han trubaduren som sitter der og kuker ved siden av nøttan dine.

    SvarSlett