tirsdag 24. mars 2009

Sleipe Snøberg, slu som ei rev


Føler meg svært så fornøyd med egen innsatsen i dag! Vi skal nu ha slik åpen skule på fredda og lørrda... Fram til dessa dagan, skal me forberede ved å rydde, sette opp utstilling osv.. Uansett, så er det påkrevd at klassa skal stelle med vakter i hælja da.. :S Jeg skal en tur på hospitsen fredda, og årne med noen papir-saka i Oslo. Så å stikke tilbake hit, for å sitte vakt noen timer lørdag, passe mej dårlig vettu! Jeg fikk en i klassen til å ta litt ansvar for at jeg kunne snike meg ann dundas, og det gjekk! Unnskyldningen var sykehuset tidlig fredda og leilighetsoppgjør på lørrda. Så kom jeg te å tenke på at jeg kunne prøve bytte legetimen min til torsdag, og mitt andre ærne... Slik at jeg fikk meg nok en langhælj! Jaggu har jeg itte fiksa det au da! Så nå skal jeg snike meg unna timene på torsdag au. Godt fornøyd, snedig arbeid!

Ellers har jeg nå vondt!!! Trena etter skulen i dag, men er helt hærp i rygg og nakke! Kan jeg takke meg selv, etter å ha forsøkt meg på en akrobatisk prestasjon natt til lørrda i beruset tilstand. Jau! Den var ikke snau!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar