søndag 8. mars 2009

Skuddpremie på kjerke-klokka!

At det er lovlig at kjerke-klokkene begynner å jamre hver time fra 1000? Er meg uforståelig!? I svarte ......! De plinger lizzam ikke bare ett par ganger, men det går jo i det uendelige! Jeuz! Vekker jo hver enda jevel i en mils omkrets! På søndag morran, der man ligger å sleiver på puta med en råtten bugg etter gårsdagens festligeheter!

Her sitter jeg nå i stoga i min kjæres kollektiv i Oslo. Vi begynner nå å bli ferdige med morgenstellet, uret er 1430, vi gjør vårt beste for å holde hviledagen hellig!Skal bevege oss ut på noen utstillinger. Var på en i går på Steinermuseumet. I dag blir det en fotoutstilling på fromme Frogner, så skal vi innom Sandvika og se verker av e venninne av meg! Beste av allt er at vi så drar sammen til Todden, da my lova har jobber i telemarken denne veka! Gode greier!

Har blitt pils både fredda og lørrda. I går var vi på en slik par-middag. Jeg kjenner at jeg i utgangspunktet ikke er helt for slike tilstellninger.. Men går man inn med negativ innstilling, skal det vise seg at man kan bli overraska! Og det ble faktisk ganske gøy! Jeg fant meg selv også dansende til Elvis utover natten, og da kan man jo oppsummere til god stemning! Formen i dag er også betraktelig bedre enn i går! Det setter jeg pris på!

Hej

1 kommentar: