søndag 22. mars 2009

Mynt til pynt


Kom nå rett fra Svinærn og him te a mor. Her lå det en pakke i posten til meg her.. Juhu, hva er detta, tenkte en henrykt Snøberg! Pakker opp, og hva finner jeg? Samlemynt!!! Du lurere kanskje på, hvorfor i helvete jeg har bestilt meg samlermynt ( det ville hvertfall jeg tenkt) Men poenget her er ,at jeg aldri med intensjon ønsket denne... Me and my boo, satt på nett og kokkelura. Kom over en slags konkurranse hvor mynt var involvert. Siden han har en liten saftig kollektione selv.. Var dette av interesse. Så da vi omsider vart ferdig med spørsmålene og div. Skulle jeg værra morsom da vettu, og late som jeg skulle bestille meg en samler mynt! Trur ikke jeg trøkka for real på knappen da, og nå sitter jeg her med en støgg samlermynt jeg itte vil ha! MISFORNØYD!

Jeg ser ingen glede i å ha denna blanke mynten...


Jeg tenker at det da blir bare stress... For det er nu en slik sak, man da alltid må ta vare på. Passe på, og gjemme litt bort kanskje, om jeg ikke vil at Gud og hver man skal ta meg for en mynt samler, haha! Skal jeg nå da gå resten av mitt liv, med denne mynten? Uansett hvor jeg skulle velge å fløtte, må jeg da bringe med meg denne verdifulle samlermynten! Argh! Så må jeg betale for den au! Nye joggesko tar jeg meg ikke råd til å kjøpe, men en samler mynt!? - JA! Logikken er hvor?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar