mandag 2. mars 2009

Svarte banan!


I hølvette! Trur ikke jeg kommer hjem fra skole og handletur for så å oppdage en tyggis på rævva vel! Tjo hej! Lurer på hvor lenge den hadde hengt der. Deilig er det, deiligere blir det!

Nå sitter jeg her, krokrygget over en kopp kaffi og en sjokolade-bolle. Kosær meg værre!Enn så lenge dog, har gjort en avtale om å mosjonere kl 1800... Ajabaja! Hardt når man har satt seg så godt til rette merker jeg, lette på dette lekre legemet. Men blir sikker bra etter en nokså rolig hælj!

Te meddag i dag ble det to slappe i stappe! Nydelig med en dæsj dija- sennep! Delich! Liker ett lite preg ala france over ett ellers så luxeriøst måltid kan du si! Dæven, kommer til å få hold så det holder trur jeg! Men det får gå...

2 kommentarer:

  1. Hvor ble det av banan-historia jeg kjenner jeg lengter sårt etter å høre?

    SvarSlett
  2. Nei, det var ikke stort å si om den synes jeg. Ikke gjorde den jobben sin eller

    SvarSlett